ام اس آی و دو مادربرد اقتصادی A520M Bazooka WiFi و B550M Vector WiFi

در میان تمام جذابیت های قطعات پرچمدار و رده بالا باید هوای کاربرانی که به دنبال محصولات اقتصادی هستند را هم داشت. شرکت تایوانی MSI با دو محصول اقتصادی سعی کرده تا چیپ ست سری AMD 500 خود را گسترش دهد تا کاربران با قدرت انتخاب بیشتر روبرو شوند. دو مادربرد MAG A520M Bazooka WiFi و MAG B550M Vector WiFi از جدیدترین مادربردهای اقتصادی شرکت ام اس آی هستند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

هر دو مادربرد جدید MSI به دلیل اقتصادی بودن، به نیازهای اصلی کاربر توجه کره اند اما این نیازها را با چاشنی پایداری و کیفیت ساخت خوب ترکیب کرده تا در نتیجه یک محصول کاربردی را روانه بازار کند. در واقع مادربرد MAG A520M Bazooka WiFi بر اساس برد MAG B550M Bazooka شکل گرفته اما برای دسترسی راحت تر به چیپ ست ارزان تر A520 مجهز شده است. مادربرد MAG B550M Vector WiFi هم بر اساس MAG A520M Vector WiFi پایه گذاری شده است اما با چیپ ست گران تر و کاربردی B550.

مادربرد MAG A520M BAZOOKA WIFI

مادربردی مبتنی بر چیپ ست A520 که قابلیت پشتیبانی از پردازنده های Ryzen 5000 / 3000 را دارد. فرم فکتور Micro-ATX، قابلیت استفاده از 128 گیگابایت رم با نهایت فرکانس 4400 مگاهرتز، مدار قدرت 7+2 فاز، هیت سینکی بزرگ برای دفع بهتر حرارت قطعات VRM، ساختاری با PCB شخصی سازی شده برای حذف تداخلات در بخش اسلات های DIMM و کارت صدا، دو برابر مس بیشتر برای ساخت PCB، آنتن شبکه بی سیم و بلوتوث و یک درگاه M.2 با شیلد فلزی برای دفع حرارت و پایداری سالیدها از موارد قابل ذکر مادربرد MAG A520M BAZOOKA WIFI است.

مادربرد MAG B550M VECTOR WIFI

این مادربرد یکی از اقتصادی ترین مادربردهای MSI با عملکرد بالا است. چیپ ست B550 به تنهایی یکی از بهترین ویژگی های این مادربرد است. چیپ ستی میان رده که در بسیاری از موارد عملکرد در حد و اندازه یک پرچمدار دارد. مادربرد MAG B550M VECTOR WIFI با فرم فکتور Micro-ATX، تنها دارای دو اسلات DIMM است تا اقتصادی بودن آن بیش از پیش خودنمایی کند. پشتیبانی از 64 گیگابایت رم DDR4 با نهایت فرکانس 4600 مگاهرتز، یک درگاه M.2 با رابط PCIe 4.0، کارت صدا Realtek ALC892 با رمزگذاری ALC897، ساختاری با PCB شخصی سازی شده برای حذف تداخلات در بخش اسلات های DIMM و کارت صدا، دو برابر مس بیشتر برای ساخت PCB و آنتن شبکه بی سیم و بلوتوث از دیگر ویژگی های این مادربرد اقتصادی است.

 

پست های مرتبط

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند