دارندگان کارت گرافیک های انویدیا برای بازی Call of Duty: Modern Warfare آماده باشند

اکتیویژن بازی Call of Duty: Modern Warfare را در روز جمعه منتشر می کند. بازی که بسیاری از گیمرها منتظر آن بودند تا تجربه ویژه ای از صنعت هنر هشتم داشته باشند. اما در این بین و در مقابل دیگر پلتفرم ها، پی سی بازها و دارندگان کارت گرافیک های انویدیا جذاب ترین تجربه را از این بازی خواهند داشت.

بازی Call of Duty: Modern Warfare یک بازی شوتر اول شخص است که دو روز دیگر روانه بازار می شود. این بازی توسط استودیوی Infinity Ward توسعه یافته و توسط اکتیویژن و البته با همکاری انویدیا ساخته و روانه پلتفرم ها می شود. این بازی به عنوان شانزدهمین نسخه از سری Call of Duty و زیر مجموعه ای از نسخه قبلی بازی یعنی Call of Duty 4: Modern Warfare برای اولین بار از ویژگی چند نفره cross-platform پشتیبانی می کند.

اما انویدیا به عنوان شریک رسمی بازی با انتشار درایور نسخه GeForce Game Ready 440.97 WHQL سعی کرده تا تجربه دارندگان کارت گرافیک های انویدیا را بهتر از دیگر پلتفرم ها جلوه دهد. پس بهتر است قبل از بازی کردن این نسخه از درایور انویدیا که لینک دانلود آن در انتهای مطلب قرار گرفته است را دانلود کنید. پشتیبانی کامل این بازی از ویژگی های انحصاری انویدیا مانند Ansel و Ray Tracing، بازی Call of Duty: Modern Warfare را به نسخه ای خاص برای انویدیا تبدیل کرده است.

لازم به ذکر است که علاوه بر بهبودهای صورت گرفته در نسخه 440.97 WHQL برای بازی کال آف دیوتی، بعضی از بازی های دیگر و بهبودهای نرم افزاری و پشتیبانی هم از جمله اصلاحات این داریور انویدیا است.

دانلود درایور نسخه GeForce Game Ready 440.97 WHQL با لینک مستقیم

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد