ویدئو رسمی شیائومی می نوت 10

شیائومی می نوت 10 با مشخصات و طراحی مشابه با شیائومی می CC9 پرو برای فروش در بازار جهانی در نظر گرفته شده است. از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توان به سنسور های دوربین اصلی پنج گانه و نیز باتری قدرتمند آن اشاره کرد.

امروز نیز بصورت رسمی اولین ویدئو شیائومی می نوت 10 با تمرکز ویژه بر دوربین های اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند منتشر شده. سنسور های دوربین اصلی که توانستند همانند هواوی میت 30 پرو با کسب امتیاز 121، بالاترین امتیاز دوربین های اصلی را در میان گوشی های هوشمند از وب سایت دگزومارک کسب کند.

مشخصات شیائومی می نوت 10

یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی قدرتمند با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض و نیز سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی تله فوتوی دیگر اما با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و نیز زوم 50 برابری دیجیتال با یک سنسور ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله 2 تا 10 سانتی متری، سنسور های دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

بی شک از نظر ظرفیت میزان باتری در نظر گرفته شده در میان گوشی های هوشمند، این گوشی هوشمند شیائومی به یکی از قدرتمند ترین باتری های موجود مجهز شده است. باتری 5260 میلی آمپری این گوشی خیال شما را از بابت عمر مفید آن کاملا راحت می کند.

اما قابلیت های قدرتمند این گوشی هوشمند تمامی ندارد و استفاده از شارژر قدرتمند 30 واتی مجهز به شارژ سریع سبب شده تا این شارژر قدرتمند تنها به مدت زمان 65 دقیقه ای برای شارژ کامل باتری این گوشی هوشمند نیار دارد.

اما در بازار جهانی، این قیمت گوشی های هوشمند می باشد که حرف اول را برای فروش می زند و این گوشی هوشمند تنها با قیمت 549 یورویی روانه بازار جهانی خواهد شد. از جمله نکات جالب این گوشی هوشمند شباهت بالای طراحی آن با هواوی پی 30 پرو می باشد. اما پی 30 پرو با قیمت بالای 999 یورویی به بازار عرضه شد. با توجه به مشخصات فنی و نیز قیمت مقرون بصرفه در نظر گرفته شده برای شیائومی می نوت 10، انتظار می رود که در بازار جهانی فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد