تصاویری از گوشی هوآوی پی 30 پرو یک ماه پیش از رونمایی رسمی

هوآوی پی 30 پرو

بعد از معرفی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، دیگر باید منتظر عکس العمل هوآوی باشیم. پیش از این نیز هوآوی خبر رونمایی گوشی های پی 30 و پی 30 پرو را به عنوان پرچمداران جدید خود داده بود. اما در حالی که تقریبا یک ماه تا رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند زمان باقی است، تصاویر جالبی از گوشی پی 30 پرو این شرکت منتشر شده که واقعا عجیب است.

هوآوی پی 30 پرو

هوآوی پی 30 پرو

حال هنوز مشخص نیست این تصاویر از نمونه اولیه ساخته شده از این گوشی هوشمند خواهد بود یا اینکه واقعا نمونه کامل شده پرچمدار هوآوی به همین شکل خواهد بود. در حالی که زمان زیادی تا رونمایی این گوشی های هوشمند باقی نمانده است، به احتمال زیاد تصاویر منتشر شده مربوط به نمونه نهایی ساخته شده هوآوی پی 30 پرو خواهد بود.

اما پیش از این تصور می کردیم که مدل پرو این گوشی های هوشمند از دوربین های اصلی چهارگانه ای بهره مند خواهد شد اما همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، دوربین های اصلی سه گانه ای برای این گوشی هوشمد در نظر گرفته شده و با اطمینان باید گفت که این تصاویر مربوط به هوآوی پی 30 پرو می باشد.

هوآوی پی 30 پرو

در تصویری که از قسمت پایینی این گوشی منتشر شده، درگاه جک 3.5 میلی متری مشاهده نمی شود، شاید هوآوی محل قرار گیری جک 3.5 میلی متری را در قسمت بالایی این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

در کل طراحی در نظر گرفته شده برای این محصول جدید بسیار ظریف تر و زیبا تر از گوشی های قبلی این شرکت می باشد، برای مثال طراحی استفاده شده برای گوشی های خانواده هوآوی میت 20 کمی خشن و البته جذاب بود اما طراحی پی 30 پرو بیشتر زیبایی خاصی را در نگاه اول از خود نشان می دهد.

پیش بینی می شود پرچمداران جدید این شرکت به همین دو گوشی هوشمند بسنده نشود، و احتمال رونمایی 4 گوشی هوشمند در قالب خانواده هوآوی پی 30، همانند گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 نیز وجود خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد