مت دیمون برای فیلمبرداری Thor: Love & Thunder وارد استرالیا می شود

شاید یکی از دلایل موفقیت فیلم Thor حضور بازیگر محبوب و خوبی مانند کریس همسورث باشد، که توانست نقش خود را به خوبی ایفا کند و یک بازی تاثیرگذار را ارئه دهد. حقیقت اینست که در بین سیل عظیم شخصیت های محبوب مارول، کاراکتر Thor به نسبت در جایگاه های پایین تری قرار می گیرد. موفقیت های سری فیلم Thor بر هیچ کس پوشیده نیست و البته سیاست های کاری استودیو Marvel هم در بزرگ شدن این کاراکتر کاملا تاثیر گذار بود. کاراکتر Thor با حضور در سری فیلم Avengers او را تبدیل به یک محور قدرتمند کرد و باعث شد که حالا در بین قهرمانانی به نامی مانند هالک، به راحتی عرض اندام کند.

مت دیمون هم به جمع مبارزین اضافه شد

همانطور که خبر دارید فیلم Thor: Love & Thunder مراحل تولید خود را سپری می کند و فیلمبرداری را آغاز کرده است. هنگامی که ساخت این فیلم در کمیک کان 2019 در سن دیگو اعلام شد، فقط سه بازیگر برای حضور در فیلم ثور تأیید شده بودند، کریس همسورث، تسا تامپسون و ناتالی پورتمن، که قرار است نقش های ثور، والکیری و جین فاستر را تکرار کنند.

یک گزارش محلی از استرالیا خبر داده است که مت دیمون برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Thor: Love & Thunder پا به این کشور گذاشته اند.

شروع دوباره Thor: Love & Thunder

قرار است که فیلمبرداری این فیلم پس از ماهها تأخیر شروع شود، یکی از دلایل این فاصله کاری شیوع ویروس کرونا بوده است. در طی چند هفته گذشته، بازیگرانی مانند دیو باوتیستا، کارن گیلان، شان گان، کریس پرات و تسا تامپسون وارد استرالیا شده اند.

کوین فیژ، سرمایه گذار دیزنی اعلام کرده است که هنوز اتفاقات جذابتری برای این فیلم در راه خواهد بود و حتی صحبت از آمدن کریستسن بیل است. لازم به ذکر است که شخصیت شرور این فیلم، Gorr the God Butcher خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان Thor: Love & Thunder در دسترس نیست و باید به انتظار بشینیم. آیا فیلم ثور 4 می تواند موفقیت های گذشته خود را تکرار کند؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند