مرد عنکبوتی 2099 هم به Into The Spider Verse 2 پیوست

یکی از محبوب ترین قهرمان های دنیای Marvel شاید که Spiderman باشد. انیمیشن های زیادی هم از این کاراکتر تا به حال ساخته شده است، اما یکی از بهترین ها در این مجموعه انیمیشن Into The Spider Verse بود که سال 2018 منتشر شد.

یک دنیای عجیب در پس ذهن یک قهرمان

در دنیای Marvel قهرمان های زیادی متولد شدند، رشد کردند و حتی پا به دنیای واقعی مردم گذاشتند. باور پذیر بودن برای یک قهرمان یکی از مهم ترین چیزهایی است که می تواند اتفاق بیافتد. مرد عنکبوتی یک قهرمان از دل مردمی است که هر روز با مشکلات دست و پنجه نرم می کند. سعی می کند زندگی خوبی داشته باشند، اما اتفاقات پشت پرده در این شهر همه چیز را تغییر می دهد. گرچه دنیای مرد عنکیوتی، آنچنان سیاه و تیره نیست. پیتر هم به عنوان یک عکاس خبری می تواند مشکلات دنیای اطراف خود را درک کند و آنها را به خوبی کنار هم بچیند.

اگر که پیگیر انیمیشن های مرد عنکبوتی بوده باشید، تجربه دیدن Into The Spider Verse را از دست نداده اید. این انیمیشن به روایتی یک انفجار رنگارنگ و هنری از برترین کمیک های مرد عنکبوتی بود.

انیمیشن Into The Spider Verse هنگام انتشار بسیار مورد توجه قرار گرفت و توانست نظر طرفداران را به خود جلب کند، بنابراین شنیدن این که سونی در فکر ادامه ای برای آن خواهد بود اصلا عجیب نیست. Into The Spider Verse موفق شد 375 میلیون دلار فروش کند و قطعا یک موفقیت بسیار بزرگ برای سونی بود.

انیمیشن Into The Spider Verse 2 قرار است در اواخر سال 2022 منتشر شود. خوب حالا طرفداران این ابرقهرمان می خواهند چیزهای جدیدتری را تجربه کنند.

از یک شایعه تا واقعیت

اسکار آیزاک صداپیشه کاراکتر مرد عنکبوتی 2099 که در قسمت اول هم در سکانس کوتاهی حضور پیدا کرد حالا دو تصویر در شبکه های اجتماعی پخش کرده است که مربوط به قسمت دوم Into The Spider Verse می شود. در این دو پوستر مرد عنکبوتی 2099 نمایش داده می شود. این کار آیزاک خبر از این می دهد که مرد عنکبوتی 2099 در قسمت دوم این انیمیشن هم حضور پیدا خواهد کرد.

Shameik Moore به عنوان صدای مایلز مورالس بازگردد، در حالی که Hailee Steinfeld نیز به عنوان گوئن استیسی کار صداپیشگی را انجام خواهد داد.  Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 قرار است در 7 اکتبر 2022 اکران شود.

پست های مرتبط

شایعه : کنسول نینتندو سوییچ 2 در سال 2024 عرضه می‌شود

شبیه‌ساز بازی دلتا قابل اجرا روی Apple TV هم هست

ویدیوی Moore’s Law is Dead در مورد پلی‌استیشن 5 پرو به دلیل نقض کپی‌رایت حدف شد !