ماوس Razer Naga یک ماوس گیمینگ بی نظیر برای چپ دست ها

این که در حرف زدن ها از چپ دست ها حمایت کنیم اما در عمل تجهیزاتی را برای این کاربران در نظر نگیریم مسئله ای است که جای تامل دارد. اما ریز در کنار محصولات گسترده ای که برای راست دست ها ساخته است این بار ماوس گیمینگ Naga خود را با بهینه سازی هایی دوباره برای چپ دست ها تولید کرده.

این شرکت به دلیل استقبال کم از ماوس گیمینگ Naga که برای چپ دست ها ساخته شده بود، تولید آن را متوقف کرده بود اما مجدد با بهینه سازی های جذاب این ماوس به خط تولید بازگشت. شخصی سازی در این ماوس گیمینگ برای کاربر به یکی از جذاب ترین کارها تبدیل شده است زیرا تنها در سمت راست ماوس 12 دکمه دیده می شود که هر کدام از آنها به صورت جداگانه توسط کاربر شخصی سازی می شوند.

اما این پایان ماجرا نیست. ریزر در کنار اسکرول دو دکمه دیگر در نظر گرفته است تا شخصی سازی کاربر به بیشترین حد خود برسد. با توجه به دکمه های یاد شده در مجموع ماوس گیمینگ Razer Naga Left-Handed Edition دارای 19 دکمه قابل برنامه ریزی است. تمام این دکمه ها برای ارائه سریعترین یازخورد طراحی شده اند و البته طول عمر 50 میلیون کلیلک هم یکی دیگر از جذابیت این دکمه ها است.

اما سنسور نوری جدید این ماوس باعث شده تا Naga دارای دقت بسیار بالای 20 هزار DPI باشد. دقتی که در کنار ویژگی Razer Focus تجربه کاربری ویژه ای را در گیم پلی به کاربر هدیه می دهد. همچنین کابل SpeedFlex با کیفیت ساخت بالا، کاملاً انعطاف پذیر است تا محدودیتی را برای کاربر نداشته باشد. در نهایت قیمت تعیین شده برای Razer Naga Left-Handed Edition برابر با 99.99 دلار یا همان 100 دلار است.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد