سامسونگ گلکسی A52s 5G معرفی شد

بدون شک در میان گوشی های هوشمند میان رده برند های مختلف، سامسونگ طرفداران بسیار بیشتری دارد و توانسته است در این زمینه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. سامسونگ گلگسی A52s 5G نیز امروز به عنوان جدید ترین اسمارتفون میان رده این شرکت با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قدرتمند تری به نسبت مدل استاندارد، معرفی شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم این گوشی هوشمند به نسبت مدل استاندارد یعنی گلکسی A52 5G چه مشخصات متفاوت تری را با خود به همراه داشته است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A52s 5G

در نگاه اولیه، طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند دقیقا مشابه با طراحی مدل استاندارد می باشد. در نمای رو به رویی گلکسی A52s 5G به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل پلاس از نوع سوپر امولد مجهز شده است. صفحه نمایشی که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را دارد. همانطور که می بینیم در این بخش، A52s 5G چیزی کم از یک گوشی هوشمند پرچمدار ندارد.

برای طراحی صفحه نمایش هم از طراحی پرچمدار گونه ناچ اینفینیتی O استفاده شده که شاهد قرار گیری سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در بریدگی دایره شکل ناچ صفحه نمایش می باشیم. در نمای پشتی این اسمارتفون همانند به مدل استاندارد به چهار سنسور دوربین مجهز شده است که از نظر رزولوشن نیز هیچ تفاوتی با مدل استاندارد خودش ندارد.

یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 که به قابلیت لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS نیز مجهز شده، در کنار ستسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

اما اصلی ترین تفاوت A52s 5G به نسبت مدل استاندارد در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد. این اسمارتفون پردازنده اسنپدراگون 778G شرکت کوالکام مجهز شده است که یکی از بهترین پردازنده های میان رده این شرکت می باشد. این در حالی است که مدل استاندارد به پردازنده اسنپدراگون 750G مجهز شده بود.

در بخش میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده هم این اسمارتفون همانند مدل استاندارد به باتری با میزن ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این بار بر خلاف مدل استاندارد که به شارژر 15 واتی مجهز شده بود، شاه حضور شارژر 25 واتی مجهز به شارژ سریع درون جعبه این گوشی هوشمند بودیم. به گفته سامسونگ، این باتری توانایی ارائه طول عمر مفید دو روزه به ازای هر بار شارژ 100 درصدی را برای این اسمارتفون میان رده خواهد داشت.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد