کسب امتیاز 105 برای گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی Z Flip از وب سایت دگزومارک

سامسونگ گلکسی Z Flip به عنوان دومین گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ بعد از گلکسی فولد رونمایی شد. طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی به نحوی بود که پیش از آن موتورولا ریزر به عنوان یکی از موفق ترین گوشی های انعطاف پذیر از آن بهره برده بود. حال گلکسی Z Flip توانسته است با کسب امتیاز 109 در بخش عکاسی و 96 در بخش فیلمبرداری و در مجموع با امتیاز 105 از وبسایت معتبر دگزومارک در بخش سنسور های دوربین بدست آورد.

این گوشی انعطاف پذیر با بهره بردن از دو سنسور 12 مگاپیکسلی توانست به چنین امتیاز مناسبی دست پیدا کند. با توجه به اینکه تمرکز اصلی این گوشی بر روی صفحه نمایش آن بوده باید گفت که سنسور های دوربین گلکسی Z Flip توانسته اند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. تا جایی که آیفون ایکس اس مکس با امتیاز 106 و ایسوس زنفون 6 با امتیاز 104 در رتبه های بالایی و پایینی این گوشی قرار گرفته اند.

مشخصات سنسور های دوربین

برای دوربین سفی از یک سنسور 10 مگاپیکسلی استفاده شده و در قسمت پشتی همانطور که در ابتدا اشاره کرده ایم، گلکسی Z Flip از دو سنسور بهره برده است. یک سنسور اصلی 12 مگاپیکلی در کنار سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین دوگانه این گوشی انعطاف پذیر را تشکیل می دهند.

بهره نبردن از سنسور تله فوتو سبب شده تا دوربی گلکسی Z Flip با توجه به آزمایش های وب سایت دگزومارک، نتوانسته است عملکرد خوبی را از خود برای بوکه کردن پس زمینه نشان دهد. از دیگر معایب سنسور های دوربین این گوشی، عکاسی در شب بود که در تصویر ثبت شده نویز های بسیاری دیده می شد.

منبع: dxomark

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد