سنسور های در نظر گرفته شده دوربین های اصلی ریلمی با سنسور 64 مگاپیکسلی

در حالی که با توجه به تغییر نام صفحه رسمی شبکه اجتماعی چینی ویبو مدیر ریلمی مطلع شده ایم به زودی شاهد رونمایی ریلمی 5 خواهیم بود، باید گفت که این همان گوشی هوشمندی می باشد که به سنسور 64 مگاپیکسلی قدرتمند سامسونگ مجهز خواهد شد. حال اما تصاویر جدید در ویبو منتشر شده که کیفیت فوق العاده خوب این سنسور قدرتمند را به رخ می کشد.

همانطور که گفته بودیم چینی ها به دلیل بد شگون دانستن عدد 4، تصمیم به در نظر گرفتن نام ریلمی 5 برای این گوشی هوشمند قدرتمند خود گرفته اند. گویا ریلمی قصد دارد حتی زودتر از گوشی های هوشمند سری ردمی شیائومی که وعدده استفاده از سنسور 64 مگاپیکسلی را داده، دست به رونمایی ریلمی 5 بزند.

در تصاویر منتشر شده کیفیت بالای این تصاویر حتی در حالت کراپ و بردیگی کاملا مشهود می باشد. سنسور دوربین جدید سامسونگ، ISOCELL Bright GW1 نام دارد که دارای رزولوشن فوق العاده بالای 64 مگاپیکسلی می باشد. اندازه هر پیکسل در این سنسور 0.8 میکرومتر عنوان شده که از این حیث مشابه سنسور 48 مگاپیکسلی سامسونگ است بنابراین اینگونه میتوان نتیجه گرفت که سنسور جدید سامسونگ اندازه بزرگ تری دارد و قادر است با جذب نور بیشتر، تصاویر با کیفیت تری را در محیط های تاریک و شرایط نور کم ثبت کند.

با توجه به اخبرا منتشر شده، در قسمت بالایی شاهد یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با دایره رد رنگ در نظر گرفته شده از دیگر سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند متمایز شده. استفاده از یک سنسور فوق عریض 119 درجه ای با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور ماکرو که سبب ثبت تصاویری با جزئیات بالا در فاصله 4 سانتی متری خواهد شد، برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند تایید شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد