گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک جدیدترین ساعت های هوشمند سامسونگ

بزودی قرار است سامسونگ جدیدترین ساعت های هوشمند خود را معرفی کند و در رویداد آنلاین نمایشگاه MWC 2021 نیز سامسونگ نوید مجهز شدن ساعت های هوشمند جدیدش به رابط کاربری جذابی که با همکاری گوگل معرفی خواهد شد را وعده داده است. برخی از شایعه پراکنان در چند روز اخیر، اخباری در خصوص مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند را منتشر کرده بودند و امروز نیز فهمیدیم که سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک قرار است به عنوان جدیدترین گجت های هوشمند پوشیدنی این شرکت کره ای معرفی شوند.

چندی پیش همانطور که اشاره کرده بودیم، شایعاتی از مشخصات در نظر گرفته شده برای گلکسی واچ 4 منتشر شده بود. اما امروز تصاویری از طراحی در نظر گرفته شده برای گلکسی واچ گلاسیک منتشر شده است که بر خلاف مدل استاندارد، به صفحه نمایشی چرخان نیز مجهز خواهد شد. صفحه نمایشی که با چرخاندنش، امکان ناوبری در منو و نرم افزاری های در نظر گرفته شده ممکن خواهد بود. سامسونگ پیش از این نیز از چنین طراحی بهره برده بود و نکته جالبت توجه اینجاست که گلکسی واچ 4 کلاسیک، قیمت گران تری به نسبت مدل استاندارد با خود به همراه خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک

حال نگاهی خواهیم داشت به رندز های منتشر شده از سامسونگ گلکسی واچ 4 و برخی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند جذاب.

با توجه به رندر های منتشر شده از طراحی این ساعت هوشمند، گلکسی واچ 4 به طراحی مشابه با گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 مجهز شده است. فریم دایره ای شکل بسیار زیبا که در قسمت های کناری همانند گلکسی واچ اکتیو 2 خمیدگی های را با خود به همراه دارد که سبب می شود تا ساعت هوشمند بر روی مچ دست استیبل باقی بماند.

بر خلاف سامسونگ گلکسی واچ 3 که در قسمت های کناری به دو دکمه چرخان برای جا به جایی بین منو مجهز شده شده، این ساعت هوشمند از دو دکمه همانند گلکسی واچ اکتیو 2 در قسمت کناری فریم بهره برده است. این اتفاق خبر از آن می دهد که ساعت هوشمند جدید سامسونگ قرار است به صفحه نمایشی لمسی همانند اکتیو 2 مجهز شود. صفحه نمایشی که تنها با لمس به شما امکان جا به جایی در منو را می دهد.

سامسونگ این بار سعی داشته تا تنوع رنگی گسترده تری را به نسبت نسل های قبلی برای گلکسی واچ 4 در نظر بگیرد. هنوز اطلاعات دقیق از برخی مشخصات در نظر گرفته شده و همچنین تاریخ رونمایی این ساعت هوشمند پرچمدار منتشر نشده، اما همانند نسل قبلیف بدون شک قابلیت های جذاب و نرم افزار های سلامت متنوعی را با خود به همراه خواهد داشت. در این میان می توانیم به قابلیت بسیار کاربردی ECG و همچنین قابلیت افتادن که اولین بار ساعت های هوشمند اپل از آن بهره برده بودند اشاره کنیم.

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند