گوشی هوشمند جدید شیائومی رکورد های زوم سنسور های دوربین را جا به جا می کند

شیائومی بعد از معرفی می 10 پرو عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. این گوشی هوشمند با بهره بردن از سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ در زمان رونمایی خود توانست رتبه اول وب سایت معتبر دگزومارک را کسب کند. حال در اخبار جدید منتشر شده، مطلع شده ایم که این شرکت قرار است محصول جدید خود را با بهره بردن از همین سنسور و البته قابلیت های جدیدتری روانه بازار کند.

از نکته های جالب سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ این بود که هر شرکتی از چنین سنسوری برای گوشی های هوشمند خود استفاده کرد توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد  مگر خود سامسونگ که نا همخوانی نرم افزاری در نظر گرفته شده سبب شده تا خروجی خوبی را از چنین سنسور قدرتمندی به دست نیاورد.

گوشی هوشمند جدید شیائومی قرار است با مجهز شدن به این سنسور 108 مگاپیکسلی قابلیت های جالبی را با خود به ارمغان بیاورد. از جمله این قابلیت های قدرتمند، زوم 120 برابری دیجیتال می باشد. پیش از این بیشترین میزان زوم دیجیتال درمیان سنسور های دوربین گوشی های هوشمند در اختیار سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا بود که توانایی ارائه زوم 100 برابری دیجیتال را داشت و بدون هرگونه تعریف اضافی باید گفت که این پرچمدار توانست در این زمینه عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

در کنار این سنسور قدرتمند، اسمارتفون جدید شیائومی قرار است به سنسوری از نوع پریسکوپ نیز مجهز شود که قادر خواهد بود تا زوم 12 برابری اپتیکال را نیز ارائه کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، شیائومی اولین شرکتی خواهد بود که توانسته است گوشی هوشمند را با چنین قابلیتی روانه بازار کند.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد